UWAGA!!!! SPRZEDAŻ MIEJSC HANDLOWYCH!!!
54. Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie”
22 – 24 sierpnia 2025 r.
W dniu 21 maja 2025 r. o godzinie 10:00 rozpocznie się Etap I sprzedaży miejsc handlowych w formie rezerwacji stacjonarnej w Urzędzie Miasta Krasnystaw
(Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, pok. nr 12).
Zakończenie Etapu I – 23 maja 2025 r. o godzinie 15:00.
Rezerwacja telefoniczna i e-mailowa nie jest możliwa.
Termin Etapu II (rezerwacja online) wraz z linkiem do systemu zostanie podany wkrótce.
Zasady rezerwacji i dzierżawy gruntu pod stoiska handlowe podczas 54. Ogólnopolskiego Święta Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie”
Na potrzeby organizacji 54. Ogólnopolskiego Święta Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie”, ustalono następujące stawki czynszu za dzierżawę miejsc handlowych:
Ul. Mostowa – ustala się stawkę w kwocie:
• 1.150,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb,
• 2.300,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb.
Ul. Poniatowskiego – ustala się stawkę w kwocie:
• 1.900,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb,
• 3.700,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb.
Ul. Matysiaka – ustala się stawkę w kwocie:
• 1.210,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 2 mb,
• 1.900,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb,
• 3.700,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb.
Ul. Okrzei – ustala się stawkę w kwocie:
• 1.700,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb.
Ul. Oleszczyńskiego – ustala się stawkę w kwocie:
• 1.550,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb,
• 3.100,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb.
Ul. Sikorskiego – ustala się stawkę w kwocie:
• 700,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 2 mb,
• 1.550,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb (miejsca nr : od 112 do 116, 118, 119, 123, od 130 do 133),
• 1.200,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb (miejsca nr: od 140 do 143, od 150 do 155),
• 3.100,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb (miejsca nr : od 108 do 111, 117, od 120 do 122, od 124 do 129, 136),
• 2.400,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb (miejsca nr : 138, 139,148, 149),
• 1.450,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb (miejsca nr : 156).
Ul. Rzeczna – ustala się stawkę w kwocie:
• 950,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb,
• 1.900,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 6 mb.
Ul. Piłsudskiego – ustala się stawkę w kwocie:
• 1.550,00 zł brutto za jedno miejsce handlowe o długości 3 mb.
Długość stoiska mierzy się po stronie frontowej wzdłuż wydzielonych ciągów handlowych.
Ustalone ceny obejmują 3 dni imprezy tj. 22, 23 i 24 sierpnia 2025 r.
Dla przedsiębiorców świadczących usługi w sposób nie związany z zajęciem nieruchomości gruntowej ustala się następujące ceny:
a) przedsiębiorcy świadczący usługi w sposób wędrowny (w tym podmioty świadczące usługi w obszarze zajętym przez podmioty branży piwowarskiej) – stawka w kwocie 430,00 zł brutto od jednego ruchomego stoiska handlowego (gabloty handlowej) nie przekraczającej 3 m2.
b) przedsiębiorcy świadczący usługi z branży rekreacyjnej polegające na przewozie dzieci na kucykach (konikach) cena wynosi 320,00 zł brutto od jednego zwierzęcia, wykorzystywanego na potrzeby tej działalności (ul. Sikorskiego , Rekreacja Hipika – stoisko nr 157).
SPOSÓB REZERWACJI MIEJSC
Rezerwacja miejsc handlowych odbywa się w dwóch etapach:
Etap I – rezerwacja stacjonarna
Rozpocznie się 21 maja 2025 r. o godzinie 10:00 w Urzędzie Miasta Krasnystaw, Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (Plac 3 Maja 29, pok. nr 12).
W tym etapie należy osobiście złożyć formularz zgłoszenia, wskazując wybrane miejsce oraz zapotrzebowanie na energię elektryczną.
Formularz zgłoszenia do pobrania: wersja pdf lub wersja doc.
Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej ani e-mailowej.
Etap II – rezerwacja online
Rozpocznie się w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu rezerwacji stacjonarnej.
Zgłoszenia będzie można dokonać za pośrednictwem Internetowego Systemu Rezerwacji, dostępnego na stronie www.chmielaki.pl.
W obu etapach, po dokonaniu rezerwacji, Uczestnik otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz szczegóły dotyczące opłaty.
Po dokonaniu rezerwacji Uczestnik zobowiązany jest do dokonania wpłaty w ciągu 5 dni roboczych od daty rezerwacji. O terminowości płatności decyduje moment wpływu środków na konto Organizatora.
W przypadku nieuregulowania opłaty w wyznaczonym terminie rezerwacja zostanie anulowana, a miejsce ponownie udostępnione w systemie.
Rezerwacje przyjmowane są do wyczerpania puli dostępnych miejsc i rozpatrywane w kolejności wpływu kompletnych zgłoszeń oraz dokonania opłaty.
Organizator zastrzega prawo do nieprzyjęcia rezerwacji, jeśli Uczestnik ma nieuregulowane należności wobec Miasta.
❗Przed dokonaniem rezerwacji zaleca się zapoznanie z Zarządzeniem nr 85/2025 Burmistrza Krasnegostawu z dnia 9 maja 2025r. oraz mapą stoisk i ich numeracją.
MAPKA – podgląd usytuowania miejsca handlowego.
Link do mapki: Google Maps
Mapa wersja pdf: Wersja pdf do pobrania
Stoisko 2m – kolor zielony (zielony).
Stoisko 3m – kolor żółty (żółty).
Stoisko 6m – kolor pomarańczowy (pomarańczowy).
OPŁATA ZA PRZYŁĄCZENIE DO ENERGII ELEKTRYCZNEJ
⚠️ Opłata za przyłączenie stoiska do źródła energii elektrycznej NIE jest wliczona w cenę dzierżawy.
Stawki oraz szczegóły dotyczące podłączenia zostaną opublikowane po wyłonieniu wykonawcy usługi technicznej.
ℹ️ W sprawie rezerwacji miejsc handlowych informacji udziela:
Urząd Miasta Krasnystaw – Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
📍 Plac 3 Maja 29, pok. nr 12
📞 tel. 82 576 21 57 wew. 112